tisdag 3 augusti 2010

HUR RAGGAR DU:
Jag raggar inte, eftersom jag har världens bästa pojkvän.

VAD HETER DU:
Michelle helena sjölander

KALLAS:
Mich

VARFÖR:
Bara är så

VAD HAR DU GJORT IDAG:
Absolut ingenting vettigt. Bara legat hemma hos älsklingen och kollat på två (värdelösa...) skräckfilmer, sen målat naglarna.

VAD SKA DU GÖRA IDAG:
Har inga planer alls!

VAD VILL DU HELST HA NU:
Massa massa pengar, och en lägenhet..

VAR ÄR DU NU:
Uppe i allrummet

SAKNAR DU NÅGON NU
:
Ja saknar ju alltid Timmy när jag inte är med honom! Och Emelie.

RÖKER DU:
Ja

NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT:
Fick en väska av pappa igår

VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN:
Inga alls än så länge

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Blåa

LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG:
Nja

VEM PRATADE DU MED SENAST:
Mamma

VAD PRATADE NI OM:
Hon frågade om jag skulle med ut i skogen och plocka kantareller

VAD GÖR DU JUST NU:
Sitter vid datorn

ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN:
Det kan jag väl inte påstå...

ÄR DU BLYG:
Näe

VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ:
Oskar linnros - 25


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

Har numera ingen egen säng

HAR DU GLASÖGON:
Nej


HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG:

Ja till Timmy

ÄR DU HOMOSEXUELL:
Nej


VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT:

Tequila, rotfrukter, snus


VAD SÅG DU SENAST PÅ TV
:
Kollar på top model just nu


VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET:
Från min pojkvän ; Vad har du nu gjort?

HUR SVARAR DU I TELEFON:
" Aaaa " eller "Hallå"

VAD HAR DU FÖR INTRESSEN:
Umgås med mina fina vänner, shoppa, gå ut och ha kul och umgås med Timmy

FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU?
Umgås med vänner och Timmy, eller fixa med mina kläder :p haha..

HAR DU DVD-SPELARE?
Ja

VAD ÄR DU RÄDD FÖR?
Att förlora någon som står mig nära

HAR DU GOTT BORDSSKICK?
Ja det tycker jag nog


VAD ÄR ATTRAKTIVT?

Min pojkvän. Självsäkerthet. Tatueringar.


VAR GÖR DET ONDAST JUST NU?

Ingenstans

KLIAR DET NÅGONSTANS?

Nej

VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU?
Jag passar inte så bra i rött..


NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON?

När jag var.. 12 tror jag

VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG?
Min pojkvän när han skulle till jobbet i morse :)


VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE?

Ögonen


ANVÄNDER DU TANDTRÅD?
Ibland, men har ändå aldrig haft hål!!

VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR?
Det här året, för jag blev tillsammans med Timmy i februari, och han är det bästa i mitt liv!

VAD KÖPTE DU SENAST?
Ciggaretter

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Ja, kommer i princip alltid i tid!


HUR KÄNNER DU DIG NU?

Kär

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
Svarta

KAN DU LAGA MAT?
Hahaha nej, det enda jag kan göra är tacopaj. Kan inte ens koka makaroner....

VAD PLUGGAR DU?
Ingenting, gick ut gymnasiet 2008

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Jadå, gjorde om mitt rum till en garderob, sen hem till Timmy och kollade på film

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Ja.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Det är olika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar